Thursday 15 March 2012

take a photos!

Posted by Great Diary! at 23:36
Hey you kat depan skrin tu..Bagi yang muslim tu, aku nak ucap assalammualikum. Eh,eh jawab yer.. haha.. okey okey. Hari ni aku nak cer pasal minat aku. Alahai.. aku ni minat nak ambik gambar.. Ala, boleh katakan photography la.. Ececece.. hihie.. Aku nak bebanyak terima kasih kat mak ayah aku. Sebab, mereka paham akan minat aku.. alhamdulillah lah ye.. ape yang aku inginkan , tercapai juga. Nak tau ape tak? okey, mak ayah aku bagi kat aku Camera Canon EOS1100D! oyeah.. syukur sesangat. Dengan adenyer camera tu.. dapat lah aku menyemai minat aku tuh. Aku ada kawan yang minat juga dengan alam photography ni.. 'agy' nama gelaran dia tu. dia lah yang banyak membantu aku. masa tu, kami ada lah Photoshoot.. oh ye, ni lah yang di ambil oleh 'agy' tadi tu.. sudah tengok tu.. cantik tak? /hihi
THATS PHOTO IS SHOOT BY agyphotographer . :)


N my photo taken by me.. akan dimasukkan tak lama lagi. Ngahahahahahaha.
Tengkiu sesapa yang baca cer aku ni . dedaaa~ /bye /bye /bye

0 comments:

 

Little girl's diary Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea