Friday 9 March 2012

Exam berakhir!

Posted by Great Diary! at 01:00
Hye , Hello n assalammualaikum fellas! hmm.. today, is the last exam . Tapi bukan PMR lah. ehehe.. kalau PMR , gerenti bersyukur sesangat aku eh. x perlu lah nak risau sangat. kn3.? em.. alhamdulillah semua ni dah lepas. okey. semalam, aishh.. malu nyerrr aku!
     okey, first of all.. tyme rehat kemarin.. aku,diyana n roselina keluar akhir dari kelas. N then, seronok la kami bercakap tyme tu sampai x ingat dunia. kahkahakahakah. Masa turun tangga tu,aku terjatuh lah. ahaha.. macam ape jer. nasib baik lah only 2 people yang x dikenali ada masa kejadian tu. Huh,nasib baet nasib baet.. masa terjatuh tu.. cali betul la. nasib baet diyana n roselina .. sambut aku dengan cepat nya. haha. aku terjatuh seakan nak menari tu.. macam org lelaki nak sambut kite tu. Alamak aii.. malu eh! Slow motion lagi tu aku angkat. Slow n Steady! muhahahahahaha. =P
   


               Thats all N tengkiu for read it. =))))




         awwwww.. malu malu malu malu. =PPPPPPPPPPP

0 comments:

 

Little girl's diary Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea