Tuesday 13 March 2012

Photoshoot tyme!

Posted by Great Diary! at 03:46
Hye , hello n assalammualaikum fellas at depan skrin sana /hihi. ehehe. okey, today aku nak type kat diary aku ni pasal aktiviti kite orang /blush. Kami buat photoshoot. macam biasa seperti biasa, agy lah yang kami ajak. die tu.. eh eh pandai betul la ambik gambar. nice sesangat /hmm. ohoho. kami tadi pilih la city fan tempat utama untuk photoshoot . best gile.. aku, fatin n yana join sama. kami sempat lagi pergi kat Parkson. ehehe.. cuci mata lah oiii.. tengok barang kat sana. haha. Then, jalan kaki balik . Pergi balik kat city fan. fuhhh.. penat betol la /sweat. Tapi best. ! pastu.. ambik gambar, then kite pergi balik ke Parkson. ahaha.. Lapar lah /no. Perut berbunti. eheh.. Walaupun, kawan aku n kakak dia tu x jadi ikut kite orang, tapi best. tapi, kalau ramai2 lagi best kn3? /please



~!@#$%^&*()_+`1234567890--oihnmj<>?,./~!@#$%^&*( Thanx. :))
 tengkiu coz baca cerita aku yang x seberapa ni. :)
/bye /bye /bye /bye /bye /bye /bye /bye /bye /bye /bye

0 comments:

 

Little girl's diary Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea