Sunday 18 March 2012

Oral test masalah baru :(

Posted by Great Diary! at 01:41
hye n assalammualaikum kat pembaca blog aku ehh /hihi .. Hari ni, aku risau sesangat sebab aku belum ready lagi tau nak buat oral test /omg. satu idea pun aku belum ada. At last.. aku ada idea dari seorang kawan blogger aku.. cadangan dia sungguh bernas.. aku ambil lah idea dia. Idea dia terbaikkkkkk beb. ehehe. 'Disadvantage of facebook' .. terbaik kan. ? angguk la kepala tu sikit. sikit jer... x banyak pun.. kehkehkeh. .. Thats all la. Aku nak sambung kerja aku. itu lah aku, padan muka kan? esok nak buka sekolah baru nak buat. hihihk. /blush

            okey lah. Thats all for today. keh bye my reader yang sudi baca entry aku ni hah. Bubye~
                                                                    /bye

0 comments:

 

Little girl's diary Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea