Sunday 11 March 2012

Life is fill of more things.

Posted by Great Diary! at 08:26
Hello my diary. Today aku nak type kat beloved diary pasal apa ek? eh, terlupa! assalammualaikum n hye fellas. Hey you at depan lappy or compy.. ehehe.. First of all, kalau baca story aku ni.. baca lah sampai abis.. Biar ada feel sikit okey. cheywahhh.. ehehe.

          Hmm.. aku tersentak lah hari ni. Aku terfikir sejenak.. Aku terfikir la macam mana ek aku dah besar nanti? Aku sudah jadi apa? hmm.. insyaallah.. aku nak jadi akauntant. amin2. ohyeah. Aku suka mengira la. shuka shuki kira duit. Ahahahaa.... =P oh okey, second .. aku terfikir.. kalau lah aku dah berjaya,amin2..aku  ada kereta,rumah, kasih sayang dari keluarga tercinta.. tapi, aku takut lah .. aku takut aku kehilangan orang yang tersayang.. adoi aiiiii.. Alamak! zakiah, zakiah.. kenapa lah tetiba cerita pasal ni? Haiyoo.. bukan la.. kite kite cerite n meluahkan jer.. ahaha.. X salah kan3? kalau you at depan lappy or compy tu marah ker,x suka ker.. ape2 lah.. nie aku just nak meluah jer. Im always bored bah. ecece.. kesian kan? hari2 lagi tu. =P
        Haiya.. aku ni terbawa bawa dari cerita lah nie.. tu lah aku fikiran terlalu panjang.. ahaha.. tapiiiiii,kite fikir awal2 lah baik kan??? kat sekolah tu.. aku minat kat someone. aku gelar dia 'IQ'.. ahaha.. x boleh bagik tau nama panjang oh.. umur dia tu tua dari aku la .. ehehe.. aku suka lelaki jenis sukakan budak dan tua 3 tahun ker dari aku.. bukan lah.. sy suka orang yang matang.. ehehe.. huwaaaaa... best apa! mesti perangai pun baik.. :) oh my.. so sweett.. masa tahun lepas, aku suka kat dia. masa tu dia form 6! malu nyerrr.. ahaha.. memang aku minat sangat kat dia.. kiut+heandsome boyyy... owyeah...comelotey lah awk.. hmm.. impian aku.. kalau lah aku dapat dengan dia.. alangkah.. best nye... hmm.. walaupun.. aku x pernah kenal kat dia,dia x pernah kenal kat aku.. tapi bestnyer.. kalau aku dengan dia.. eh eh.. x mungkin lah zakiah oii.. bnyalk lagi perempuan yang baik n cantik dari aku ni hah.. dont sad sad.. Be happy zakiah! thats only imaginasi. kehkehkeh... if i have someone that can happy me.. make me smile everyday.. aku harap la dapat lelaki macam tu.. aiseh.. satu lagi, fikiran aku yang jauh melayang ni.. terfikir lah.. aku kan pernah mimpi yang dia 'IQ' tu pegang muka kawan aku.. my besties.. yes.. so true.. aku pun pernah cerita kat kawan aku ni. kawan aku gelik! haha.. aku pulak sedih la walaupun sekadar mimpi.. kawan aku kan cantik! adohai.. zakiah zakiah.. terbang melayang jauh otak aku ni.. ahaha.. betol apa! aku jelessss.. walaupun sekadar mimpi. tapi, orang kata.. mimpi tu hanya mainan syaitan dah jodoh di tangan tuhan.. Tapi, aku percaya bahawa allah akan memberi yang terbaik kepada umatnya.. sekiranya kita membuat kebaikkan dan mengerjakan suruhannya.. :)

      ALAMAK! aku berjiwang lah korang.. ehehehe.. kalau lah kawan aku yang aku mention pasal mimpi tu tadi.. baca pasal ni.. ehehehe.. malu.. SERIOUS.. aku kata , aku Jelous! walaupun mimpi.. ehehehe.. #peace#.....

       Tapi, selalunya kan.. kalu kita berharap sangat. x akan menjadi. Insyallah kalau aku ada jodoh dengan dia.. best sesangat. ye lah.. orang yang kita berharap sangat bersama n minat sesangat dari dulu lagi.. oh alangkah nya... Tapi, aku percaya.. jodoh kat tangan tuhan. Apa yang aku dapat.. aku bersyukur.. =)
   




               !@#$%^&*()_+conclusion: Tuhan memberikan kita hidup di dunia.. kita dipenuhi dengan segala rintangan dan dugaan.. manusia mempunyai setiap pasangan. Mereka akan memenuhi segala keriangan, kegembiraan dan kesedihan  bersama...........





!@#$%^&*()_+ YOU MAKE ME SMILE N CRY !@#$%^&*()_+

0 comments:

 

Little girl's diary Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea